Sunday 1 May 2011

kEnApA dEpA xmcAm dYa????

hurm...aku sdeyh...
b4 that...nie azwin....*
msty mpa trtnya2 kn npa aku sdeyh....kn33???= xpown....????
kojaq toi...xpa...ada aku ksah mpa trtnya2 or x???
xda an...so...suka aty mpa la...
blog aku pnya psay la...
aku nk hapy ka...nk sdeyh ka...
aku xkaco mpa pown an...
berbalik pda tjuk post aku tdyy....
"dya" too bkn LELAKI ok....
"dya" too PEREMPUAN...."dya" too KAWAN BAEK aku....
dya la sahabat yg always ada ngan aku even aku ssah or aku snang...
kalo aku snang...dy pown snang....
kalo aku ssah...sedih...kecewa...marah....da msalah...dn seangkatan dgn nya la...
dy la yg selalu dengaq...psang telinga...n sewaktu dgn nya...heeee
aku bley kata yg "dya" too PENDENGAR YANG SETIA dan PEMBERI NASIHAT YG BAEK...
pa yg dy nsihat too...kdg2 aku sndri xtrpkiq....
dy la byk support aku dlm pa jua keadaan...
dya la always dssi aku bila aku nk kn kwan....
bg aku dy la SAHABAT BAEK aku dunia akhirat...
xda pngganti ank weyy...TAK ADA N TAK AKAN ADA...
ank stu2nya kwan yg pham aku....kwan yg xpenah lupa aku...
even ank SENANG...ank HAPPY...ank selalu ada...
"dya" xmcm "depa"....
*spa depa??????* mpa tnya "depa" spa???*mpa nk tw ka???
xpyah la tw...aku xmw bka aib owg...mpa dgq dh la...
*xmw?????hurm....ikowt suka mpa la xmw dgq pown...
ada aku ksah...ada aku pksa mpa dgq???xda an...
so xmw dgq ttup tlinga....huh..!!
"depa" bkn pndngar yg setia....bkn pndngar yg baek mcm dy...
"depa" bak kta "dya".......
"depa" nie sell fish...atau dlm bhasa melayu JUAL IKAN..heheheh....
HIPROKIT la...awt yg mpa nie luruih sgt....ish333...
"depa" xmmpu nk bg nsihat n pndangan mcm "dya"...
"depa" xmmpu nk bg support mcm "dya"....
sbb apa?????sbb apa "depa" xley jdy mcm "dya".....????
sbb "depa" bkn "dya"...*sndri tnya...sndri jwab...apa da....!!!
hurm......biaq la "depa"....
jnjy "dya:" ada ngan aku....
sma da aku ssh or aku snang...
yg aku tw...aku SAYANG "dya"....
mcm kak aku sndri....
ssh aku nk dpt KAWAN BAEK dya"...
TERIMA KASIH YA ALLAH....
engkau tlah mmberi aku seorg RAKAN BAEK kpada aku....
bersyukur pda-Mu YA ALLAH...
engkau pnjang kan lah umurnya...dan murahkan lah rezekinya...
dan engkau berikan lah kebahagiaan buat dirinya ddunia dn dakhirat..AMIN....

No comments:

Post a Comment