Saturday 21 May 2011

tanpamu...nut kaseh

tanpamu hidup jdi snyi
tanpamu ku seakan mati
tanpamu bagai mlm tnpa bintang
     tanpamu aku akan tsesat
     tanpamu tiada lagi hasrat
     tanpamu jantungku berhenti
kau yg terindah dlm idup ini
dan xakan pernah berubah slamanya
aku terlahir hnyalah untuk kamu
jadi pelindung diri kamu
      tanpamu nafasku terhenti
      keranamu aku ada di sini
      ttp bsamaku selalu disampingku
      untuk selamanya
tanpamu aku akn sesat
tiada lagi hasrat
tanpamu seakan jantungku bhenti
      kau yg terindah dlm idup ini
      dan xakn pernah berubah selamanya
      jdi pelindungku
kasih yakinlah kpd diriku
syg dan cinta aku pun hnya untukmu
dan xakn berubah utk selamanya
  cintaku padamu....

          sdyh lagu neyh...
   aku nanges tewok tyme tgk cter nur kasih the movie...
 dlm gla mksud dya
sdyhkan oqank yg kita syg pergi tinggaikan kita towk slama33nya..
  qasa snyikan tnpa oqank yg slalu jga kita...amek taw sai life kita...
apa22 pown..neyh semua takdir allah tok kita..apa22 pown..kita sbagai umatnya harus trima dan bersabar....



         RINDU KWN

    ick 22 kan...ick tarikh cek poli....tahlah..au dpt ka x?aku pown xtaw la...law dpt aku p la..tgk kos jgk...law xdpt..plihan last aku,,,UNIKL la...kos radiografy...kos xray..kos too kna blajaq apa ha??aku xtaw la..law kna blajaq bio..fizik..kimia..jenuh cedok la aku...aku xpnah blajaq pown bub33 to...exctly aku mynat nurse..tpi tyme aku 0n9 mnx too..kos too xda la...so aku dgn bangganya menghntam ja amek kos too..aku ingt xdpt la kos too...tgk22 aku dpt...aku xtaw nk p ka x...parents n kezen22 aku..suwuh aku p...dpa kta unikl ok..tmbah33 dpt kos too..t snang dpt qeja..aduh..aku pning la....aku neyh tingin gak nk msuk fom 6..tpi ati aku berat gila nk mlangkah p msuk skool bhyah blek,,,,kna pkai bju skool...pkai bju koko..aduh...aku dah la xska bub33 too...apa22 pown..ick aku pkiaq la blek..law aku dpt poli kos yg aku mynat..aku p la...law aku p unikl..aku tkowt aku xleyh go on ngan kos too..kos aku xtaw blajaq apa...aduh!!!!!!!..tpi aku qasa last choice aku..aku dok un=mah 2nggu oqank msuk meminang..hahah,,,gedix aku my dah..haha..mlwak ja weyh...xda perasaan kart shapa22 g pown...bkn snang nk cinta neyh..gpown mana ada oqank suka kart aku..aku dh la huduh.....bub33 cnta cintun..bub yg terakhir..apa22 pown blajaq yg pling pnting skunk...bub kapel ketepikan...kak aku ckp...t lau unk p blajaq msti ada bf ka.??aku dngan bangganya pown gelak..hahahah..xpa22 law ada...cek gtaw kart kak nah..hahah.....lwk la kak aku neyh..huhu.....syok ka kapel..takowt ngat eyh ngan kapel neyh..huhuh...weyh22..kwn22 aku smua pakat p blajaq dah..yati p matrik changlun..muna..upnm..parh...fom 6..ayu p plkn..neesa dok umah ja..yana..acms..tyen..dok umah..apa22 aku rndu ampa ketat22..syg mpa sgt22...jgn lupa aku keyh.....


.......ini aku pyrah zafirah...emmmmuah..


                                                 muna...yati..ayu..pyrah...bff k...
                          tyme neyh pakai mcm neyh..nk p gym...tpi akbt tersesat kart mxis cnter pai koi 1....qasa mls nk p gym...law p pown..msti qamai laki..pastoo..kmi membuat cdangan p la tesco...dok p jdi gla22..p snap pic ja...hahahah


         

No comments:

Post a Comment